Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Pred poletjem jejte zdravo

S pravilno izbiro prehrane boste nared za plažo
Print
Lady-on-beach_100px-100px

Že nekaj preprostih sprememb v prehrani vam bo pomagalo, da boste vse poletje videti in se počutili kar najbolje.

Stvar je taka: varno je mogoče shujšati za pol kilograma do enega kilograma na teden. Za izgubo pol kilograma v enem tednu morate na dan zaužiti približno 500 kalorij manj. Ker je v pol kilograma maščobe shranjenih približno 3.500 kalorij, boste v enem tednu, če boste vsak dan pokurili 500 shranjenih kalorij, izgubili približno pol kilograma maščobe. Ljudje, ki imajo močnejšo postavo, pogosto gredo še dlje – da bi shujšali še malo hitreje, na dan zaužijejo 750 ali celo 1.000 kalorij manj.

Pripravljeni?

»Primanjkljaj« kalorij najbolje ustvarite s kombinacijo ustrezne prehrane in vadbe. Ne poskušajte samo z enim ali drugim. Kot prvo, ljudje, katerih potrebe po kalorijah že na začetku niso tako visoke, svojih obrokov morda ne bodo mogli zmanjšati za 500 kalorij na dan, ne da bi pri tem šli predaleč (na dan bi morali zaužiti vsaj 1.200 kalorij). Če boste poskušali preveč zmanjšati število zaužitih kalorij, ne boste samo težje zadovoljili vseh potreb po hranilih – morda vam bo zmanjkalo tudi energije za vadbo. Tudi hujšanje izključno z vadbo je naporno, saj je potrebne veliko vadbe, da porabite 500 kalorij – na primer ura neprekinjenega plavanja.

  • Uživajte hrano, bogato s hranili – to pomeni živila, s katerimi ob najmanj kalorijah dobite največ hranil. Najpomembnejša je zelenjava, sledijo ji beljakovine z najmanj maščobe (ribe in školjke, perutnina, beljaki, nemastni mlečni izdelki, beljakovine v prahu), sadje in polnovredna žita.
  • Prvi teden ali dva uživajte manj polnovrednih žit, da si zagotovite nekaj začetne prednosti. Ni se jim treba popolnoma odreči, če pa jih zmanjšate na samo porcijo ali dve na dan, lahko že samo s tem zaužijete precej manj kalorij. Če boste uživali veliko sadja in zelenjave, boste dobili dovolj ogljikovih hidratov, ki vam bodo dali energijo za vadbo.
  • Ključno je skrbno preštevanje kalorij, vendar je to pogosto ena izmed najtežjih stvari. Prav zato se tako dobro obnesejo nadomestki obrokov – z njimi je konec ugibanja ob preštevanju kalorij, saj natančno veste, koliko kalorij imajo. Namesto dveh obrokov spijte beljakovinski napitek, pripravljen z mlekom in sadjem, nato za tretji obrok zaužijte zelenjavo in beljakovine.
  • Malice naj bodo majhne in bogate z beljakovinami (kot so beljakovinske ploščice ali manjši tetrapak grškega jogurta), tako bo ugibanja ob preštevanju kalorij kar najmanj.

Susan Bowerman, Herbalifova strokovnjakinja za prehrano in strokovno usposobljena dietetičarka.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 19.1.2019 13:06:54 | NAMP2HLASPX01