Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Ogljikovi hidrati

Print
Carbohydrates

Glavni vir energije za telo, ki je ključen za vsakodnevno delovanje, tudi med vadbo.

Najbolj zdravi ogljikovi hidrati:

  • Polnovredna žita, vključno s polnovrednim kruhom, testeninami in žiti ter rjavim rižem
  • Fižol in stročnice
  • Sadje 
  • Zelenjava 

Potrebne vitamine in minerale telesu zagotavljata tudi raznobarvno sadje in zelenjava.


Slabi ogljikovi hidrati:

  • Slaščice in sladkorji, ker vsebujejo veliko enostavnih sladkorjev ter zelo malo vlaknin, vitaminov in mineralov.

V svojo prehrano vključite zdrave ogljikove hidrate:

  • Polovico krožnika napolnite s solatami in zelenjavo.
  • Za malico jejte sadje in zelenjavo, za sendviče pa uporabljajte polnovredni kruh.
©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 18.1.2019 23:28:21 | NAMP2HLASPX01