Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Hidracija in telovadba

Print
Hydration and Exercise

Približno 60–70 odstotkov človeškega telesa sestavlja voda, zato drži trditev, da je voda ključna za preživetje. Telesu med drugim pomaga uravnavati temperaturo, omogoča dihanje, je nujna za prebavo in izločanje odpadnih snovi in pomaga pri premikanju!

Priporočljivo je, da vsak dan spijete 8 do 10 kozarcev vode, med vadbo in posebno, ko je vroče, pa naj bi pili več, saj se tudi več potite.

Ali je voda dovolj? Ali morda za ustrezno hidracijo potrebujete športni napitek?
Športni napitki vam bodo ob izvajanju visoko intenzivne vadbe, ki traja več kot eno uro, omogočali dobro hidracijo in zagotavljali energijo. V nasprotnem primeru pa bo navadna voda povsem dovolj.

Kaj je značilno za športno pijačo?

Športne pijače (imenovane tudi elektrolitski ali izotonični napitki) vsebujejo ustrezno količino ogljikovih hidratov (5–8 g/l) in elektrolitov (kot sta natrij in kalij), da vam omogočajo dobro hidracijo in nadomestitev tekočin, izgubljenih med vadbo.

Ali ste vedeli...

Študije so pokazale, da že enoodstotna dehidracija lahko povzroči velike spremembe v telesni temperaturi, dvoodstotna dehidracija pa že lahko močno vpliva na padec zmogljivosti! Da vaše telo lahko učinkovito deluje, je ključna primerna hidracija.

 

Druge pijače, ki vsebujejo veliko ogljikovih hidratov, preprečujejo, da bi se voda hitro absorbirala, zato lahko upočasnijo hidracijo, prav zato niso primerne za čas pred vadbo.

Če izvajate intenzivno vadbo, izberite športni napitek. Če pa ne izvajate tako intenzivne vadbe in jih vseeno pijete, lahko zaradi dodatne količine ogljikovih hidratov celo pridobite odvečne kilograme.

Če vam sama voda ni všeč, ji dodajte rezino limone, pomaranče ali vejico mete, da obogatite njen okus, in to brez dodatnih kalorij, ki bi jih zaužili s sadnim sirupom.

Nasveti za hidracijo ob telovadbi

  • Poskrbite za dobro hidracijo, preden začnete vadbo — piti začnite približno dve uri pred vadbo3
  • Med vadbo ohranjajte primerno hidriranost.
  • Vedno poskrbite za rehidracijo po vadbi – to je nujno za obnovo telesa. Spijte od enega do dveh kozarcev na uro, dokler vaš urin ni spet svetle barve.
©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:15:21 | NAMP2HLASPX01