Trije načini, da v svoj vsakdan uvrstite telovadbo

Print
workoutC

1. Budilko nastavite na 30 minut bolj zgodaj

Čeprav zveni kot še tako očiten nasvet, je vendarle potrebne nekaj motivacije, da ne utišate budilke in znova zadremate.

• Moj naslednji nasvet se morda zdi nenavaden, vendar je zame učinkovit. Prvih nekaj tednov se v posteljo odpravite v ohlapnih vadbenih oblačilih ali si vadbena oblačila skupaj z obutvijo postavite blizu postelje. Ko vas budilka prebudi, si obujte nogavice in športne copate ter se lotite vadbe.
• Telovadba doma ali blizu doma je najboljši način za začetek, saj vam pomaga odpraviti morebitne izgovore glede včlanitve v telovadnici ali glede odhoda v telovadnico. Seveda se tek po plaži ob zori lahko sliši zelo prijetno, v resnici pa verjetno nimate prav veliko časa za vadbo in si prizadevate, da z njo opravite čim prej, ko je mogoče.
• Ko se vaše telo navadi časovne spremembe, dodajte še 10 minut, da si lahko počešete lase in umijete zobe, preden se odpravite od doma.

2. V torbo spravite oblačila za vadbo in jih odnesite s seboj na delo.

Če niste jutranji človek, je čas za načrt B: aktiven sprehod v času kosila. Načrtujte jo tako skrbno, kot bi načrtovali obisk zobozdravnika ali svoje frizerke. Zabavno je, da nikoli niti pomislili ne bi, da si ne bi postrigli las, skrb za zdravje pa se pogosto prezre in je pogosto odrinjena na stran.

• K aktivnemu sprehodu v času kosila povabite še sodelavca, da se vam pridruži, saj vam bo dal dodatno motivacijo, da ne opustite vadbe.

3. Svojo vadbo razdelite v več manjših vadb.

Če si težko privoščite polnih 30 minut, poskusite s tremi ali več mini vadbami. Povsem v redu je, če čez dan opravite več manjših vadb.

• Ta nasvet je še posebno učinkovit za mame, ki skrbijo za svoje malčke, saj je dejansko uresničljivo, da pazite za otroka, pri tem pa 10 minut poskakujete po prostoru in k temu dodate še telovadbo.
• Če delate v pisarni in sedite ves dan, poskusite z 10-minutnimi hitrimi razteznimi vajami ali hodite po pisarni. To lahko poveča vašo energijo in izboljša vašo zbranost.

To, da bo aktivnost del vašega načina življenja, ne pa le še en opravek, bo pripomoglo, da boste rezultate lažje dosegli.

Po tem, ko sem se odločila, da opustim izgovore in sem si vzela čas za telovadbo, sem lahko hitro napredovala na redno uro spinninga, to, da sem postala aktivna, pa je postalo nekaj, kar sem preprosto storila, ne pa nekaj, o čemer sem le razmišljala. Ljudje so mi celo izrekali komplimente, češ da imam veliko dodatne energije.

Prispevek Samanthe Clayton, certificirane trenerke AFAA in ISSA. Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.

sl-SI | 15. 05. 2021 18:23:43 | Zus2phlsg000000