Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Pridobivanje kilogramov zaradi zastajanja vode: kako preprečiti?

Print
Water weight gain: how to avoid it

Je razlog voda ali maščoba?

Dobra novica je, da je začasno pridobljena telesna teža zaradi zastajanja vode samo začasna in da gre za vodo, ne za maščobo. (Skoraj nemogoče bi se bilo čez noč pridobiti slab kilogram in pol maščobe. Da telo uskladišči slabega pol kilograma maščobe, morate zaužiti 3.500 kalorij več, kot jih potrebujete, kar pomeni, da bi morali pojesti več kot 10.000 dodatnih kalorij, da bi v enem dnevu pridobili slab kilogram in pol maščobe.)

Nasveti za preprečevanje začasnega povečanja telesne teže zaradi zastajanja vode

Začasno povečanje telesne teže zaradi zastajanja vode je mogoče pogosto odpraviti z nekaj preprostimi spremembami prehranjevalnih navad.

  • Omejite vnos soli
    Osredotočite se na živila v čim bolj naravnem stanju, saj bolj predelano kot je živilo, več natrija bo verjetno vsebovalo. Čim bolj zmanjšajte uživanje slanih prigrizkov, juh, začimb in omak, pri kuhi in za mizo pa naj bo soljenje zmerno.
  • Zmanjšajte uživanje prečiščenega škroba in sladkarij
    Namesto visoko prečiščenih ogljikovih hidratov, kot so beli kruh, običajne testenine in beli riž, raje uporabljajte njihove polnovredne različice. Ker se polnovredna živila presnavljajo dlje časa, je manjša verjetnost, da povzročijo nenadno povišanje ravni krvnega sladkorja – in inzulina. Namesto sladkih pijač pijte vodo ali čaj.
  • Pijte dovolj vode
    Zdi se, da je to zadnja stvar, ki bi jo želeli storiti – vnesti v telo še več tekočine, ko vam že zdaj daje občutek preobremenjenosti. Vendar pitje tekočine telesu pomaga izločati odvečno sol in vodo. Poskrbite, da spijete od šest do osem kozarcev vode na dan.
  • Poskrbite za vnos kalija
    Kalij, ki ima ključno vlogo pri ohranjanju ravnovesja tekočin v telesu, mora biti v ustreznem ravnovesju z natrijem. Čeprav sta sadje in zelenjava bogata s kalijem, prehrana večine ljudi niti približno ne vsebuje dovolj kalija. Poskrbite, da vsak večji obrok ali malica vključuje sadje ali zelenjavo.

 

Susan Bowerman, magistra, nutricionistka, certificirana specialistka za športno prehrano. Susan je plačana svetovalka za Herbalife.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 19.1.2019 13:12:45 | NAMP2HLASPX01