Z majhnimi spremembami do velike izgube

Print
Small Changes Can Add Up Big Losses

Ko natančneje proučite živila, ki jih uživate – in način svoje vsakodnevne vadbe –, lahko ugotovite, kako lahko že majhna sprememba obrodi velike sadove. To je nekaj predlogov sprememb, na podlagi katerih lahko v enem letu izgubite dobrih 30 kilogramov:

  • svojo dnevno vadbo obogatite z dodatnimi 20 minutami – dodatnih 100 porabljenih kalorij na dan lahko pomeni približno 5 kilogramov manj na koncu leta.
  • Če običajno za zajtrk pet dni v letu spijete kavo in pojeste rogljiček, namesto tega spijte raje beljakovinski napitek in zaužili boste približno 250 kalorij manj na dan – dovolj, da boste v enem letu izgubili več kot 9 kilogramov.
  • Zdrava navada uživanja solate približno sedemkrat na teden je malce manj koristna, če solata plava v prelivu. Z zmanjšanjem solatnega preliva s treh jedilnih žlic na eno boste zaužili 1000 kalorij manj na teden – in s tem v enem letu izgubili približno 7 kilogramov.
  • Približno trikrat na teden si namesto popoldanske čokoladke za več energije privoščite raje majhno beljakovinsko ploščico in skodelico čaja. Pri tem lahko zaužijete približno 600 kalorij manj na teden – dovolj, da boste v enem letu izgubili približno 5 kilogramov.
  • Na teden povprečno pojemo pet sendvičev, ki vedno vključujejo rezino sira. Če sir nadomestite s solato, se lahko izognete 500 kalorijam na teden. S to spremembo lahko v enem letu izgubite še dobre 3 kilograme.
  • Sladico zaužijemo šestkrat tedensko, navadno piškote ali sladoled, kar reci in piši prispeva približno 200 kalorij. Namesto tega uživajte raje sadje in s primanjkljajem teh kalorij lahko v enem letu izgubite dodatnih 5 kilogramov.

Susan Bowerman, strokovnjakinja za prehrano, certificirana specialistka za športno prehrano Susan je plačana svetovalka za Herbalife.

sl-SI | 22.8.2019 13:25:01 | NAMP2HLASPX03