Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

10 nasvetov, da boste lažje vse leto vztrajali pri novoletnih zao

Print
making_resolution_stick_all_year100px

Priznajte si neustrezno ravnanje, ki ga želite spremeniti

Da bi lahko spremenili slabe navade in jih nadomestili z zdravimi, morate najprej premisliti o svojem zdajšnjem ravnanju. Na primer: če veste, da pojeste preveč, je lahko koristno, da si priznate, da se prenajedate, sočasno pa si potrdite, da vam je dovolj takega ravnanja.

Novoletne zaobljube naj bodo razumne

Prvi korak na poti k uspešni izvedbi zaobljub je ta, da so te razumno določene. To je precej bolje od določanja nerealnih ciljev, pri čemer boste obupali, še preden boste začeli.

Novoletne zaobljube naj bodo čim bolj natančne

Ko novoletne zaobljube spravite v besedno obliko, naj bodo čim bolj natančno opredeljene. Odlično je, če rečete, da boste »jedli manj maščob«, ampak to je premalo jasno. Namesto tega si raje postavite merljiv cilj, da boste »omejili uživanje maščob na 40 gramov na dan«.

Zaobljube prednostno razvrstite

Če je vaš seznam zaobljub prej kot ne predolg, te prednostno razvrstite in se najprej lotite tistih najlažjih. To vam lahko pomaga okrepiti samozavest, da lahko dosežete, kar ste si zastavili. Če pa se vam zdi, da ste si naložili preveč sprememb naenkrat, malce skrajšajte seznam zaobljub.

Bodite predani svojim zaobljubam

Ko se boste odločili, katere zaobljube želite določiti, jih zapišite. Če boste izzive in načrte zapisali, se boste lažje zavezali k njihovi izvedbi.

Načrtujte vzpostavitev novih navad

Ko ste opredelili svoje nove zaobljube, načrtujte, kako jih boste prenesli v prakso. Če želite spremeniti prehranjevalne navade – ali ste že iz hiše umaknili vso neustrezno in nezdravo hrano? Če načrtujete, da boste odslej kuhali obroke doma – ali imate v hladilniku, shrambi in zamrzovalniku ustrezna živila?

Nove navade redno izvajajte in si delajte zapiske

Bodite potrpežljivi, nekaj časa bo le trajalo, da se bodo nove navade ustalile v življenju in da vam bodo postale vsakdanje. Spremljajte pa merljiv dejavnik, ki ste ga vključili v svoje zaobljube: na primer vnos kalorij ali maščobe, število porcij sadja in zelenjave, ki ste jih zaužili, ali kolikokrat na teden ste si pripravili zdravo kosilo,namesto da bi se prehranjevali zunaj.

Učite se iz svojih napak

Naj vas napake ne ustavijo, namesto tega se raje učite iz njih. Poskusite ugotoviti, zakaj se nekaj ni izšlo po načrtih, in premislite, kaj boste storili, da se to ne bi ponovilo v prihodnje.

Gradite na uspehu in se zanj nagradite

Če ste v preteklosti vzpostavili spremembe v ravnanju in ste to obdržali v življenju, morda lahko gradite naprej na tem uspehu, pri čemer zaobljubo še malo izboljšajte. Ne pozabite se tudi nagraditi za uspehe in si priznajte, kaj vse ste dosegli.

Vzpostavite si podporni sistem

V izjemno močno podporo so vam lahko prijatelji, družinski člani in spletne skupnosti. Seznanite jih s svojimi načrti. Ko pa drugim ponudite podporo, ki jo potrebujejo, je to lahko tudi vam v pomoč pri vaših prizadevanjih.

Susan Bowerman je Herbalifova direktorica za usposabljanje o prehrani.
Susan je nutricionistka in certificirana strokovnjakinja za športno prehrano
©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:19:23 | NAMP2HLASPX01