Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Zakaj mora pohodništvo postati del vašega življenja

Print
Make-Hiking-Part-of-Your-Life

Pohodništvo je koristno zaradi zelo veliko razlogov

Če želite novo doživetje, shujšati ali iščete dobro in brezplačno aktivnost za družino ali prijatelje, izberite pohod. Koristi za zdravje, povezane s pohodništvom, so res številne. Tule je mojih pet glavnih razlogov za pohod.

1. Izboljšano srčno-žilno delovanje.

Izvajanje srednje do zmerno intenzivne vadbe je povezano z izboljšano kapaciteto pljuč in boljšim delovanjem srca.

2. Boljše ravnotežje in usklajenost gibanja

Razgiban in raznovrsten teren večine pohodnih poti telo prisili, da se stabilizira, sčasoma pa se tako izboljšata ravnotežje in usklajenost gibanja.

3. Izboljšana psihična zmogljivost

Umik od prezaposlenega delovnika in uživanje življenja na prostem lahko pomagata odpraviti stres, sočasno uživanje v naravi, tj. v razgledih, vonjavah in teksturah, vam lahko pomaga izboljšati psihično zbranost.

4. Zabava

Prav luštno je spoznavati nove poti in uživati na prostem, kar je zabavno, umik od prezaposlenega vsakdanjika in druženje s prijatelji ob sočasni aktivnosti, kot je pohodništvo, pa lahko izboljšajo vaše razpoloženje.

Športna duša pod kožo…

Pri pohodništvu lahko pešačite kar počasi in uživate v okolici, se pogovarjate s prijatelji ali ob razgledih po naravi sanjarite pri belem dnevu, lahko pa zbezate na plano svojo pohodniško dušo in pospešite korak v pravo športno dogodivščino, ki bo pokurila ogromno kalorij.

Moji štirje najboljši nasveti, kako čim več pridobiti od pohodništva

1. Tempo

Pospešite svoj tempo in se preizkusite v teku po brezpotjih, to bo seveda povečano intenzivnost vašega pohodništva.  Če niste pripravljeni na tek, poskusite izmenjaje intenzivno hojo in lahkoten tek.

2. Strmina

Strmejši je hrib, več napora mora vložiti vaše telo. Poiščite pohodniško pot s strmino, ki vam bo izziv.

3. Višina

Trening na višji nadmorski višini ima številne zdravstvene koristi in lahko izboljša vašo splošno kondicijo. Vendar pa morate to povečevati postopno.

4. Površina

Spreminjajte vrsto površine za pohodništvo, začnite na pretežno gladkih površinah, nato pa napredujte na peščene ali kamnite površine. Hoja na neravnih terenih zbudi vse mišice in kite v stopalih in gležnjih, ki običajno niso dovolj aktivne in se tako okrepijo.

Prispevek Samanthe Clayton, certificirane trenerke AFAA in ISSA. Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.
©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:11:55 | NAMP2HLASPX01