Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Štirje zabavni razlogi, da se preizkusite v veslanju na deski

Print
PaddleBoarding

 

1. Izboljšana telesna drža in ravnotežje
Pri veslanju na deski ne gre drugače, kot da povsem vključite jedro telesa in ohranjate dobro telesno držo. Dejansko morate ohranjati ravnotežje z dobro telesno držo ves čas vadbe, sicer boste padli z deske. Že skrb, da ne bi padli v hladno vodo, in napor, da zlezete nazaj na premikajočo se desko po vsakem zdrsu z deske, vas bosta zelo hitro prepričala, da boste ohranili dobro pozicijo telesa.
2. Vadba za trebušne mišice in ramena
Jedro telesa bo delalo nadure in vam tako pomagalo pri stabilizaciji pozicije telesa. Vaš trup bo pri tem močno sodeloval, da bo telo lahko ohranilo svoj položaj, ko pa boste veslali, boste obremenili ramena in poševno trebušno mišico. Upor vode pa vam bo pomagal pridobiti moč.
3. Izboljšana samozavest
Verjamem, da se boste vsakič, ko boste padli v vodo, smejali kot otrok.
Ko boste čedalje spretnejši z veslanjem na deski, boste na to zelo ponosni, saj vam bo to, da ste spretni v tej zabavni, toda naporni aktivnosti, izjemno okrepilo samozavest.
Drsenje po vodi lahko ustvari tudi zbrano in umirjeno razpoloženje, zaradi česar bo veslanje na deski prava vadba za um in telo.
4. Najboljša počitniška vadba za vse telo
Veslanje na deski kot šport poznamo že zelo dolgo, znani deskar Laird Hamilton pa je nedavno pomagal okrepiti ozaveščenost in izboljšati prepoznavnost te zabavne vodne aktivnosti. V veliko čast mi je, da sem lahko nekaj časa preživela v njegovi družbi, in občudujem njegovo strast do športa. Prav zares želi, da bi ljudje postali aktivni, in to s to izjemno vadbo za um, telo in počutje.
Na naših nedavnih počitnicah se je v tem preizkusil tudi moj sin, tudi moja hči je bila navdušena nad zabavno aktivnostjo, ob tem pa je bila odlična tudi v sproščanju! To je odlična počitniška kombinacija, čas za sproščanje in čas za fit telo. Upam, da se boste na naslednjih počitnicah opogumili za veslanje na deski in da vam bo všeč tako kot meni. Zabavali se boste, si postavili izziv, ob tem je to vadba, s katero kurite maščobe in krepite moč, vse v enem.
Ne glede na to, katero aktivnost si boste izbrali na počitnicah, naj bo varna in zabavna.

Samantha Clayton, certificirana trenerka AFAA in ISSA, podpredsednica pri Herbalifu, izobraževanje o športni zmogljivosti in kondiciji po vsem svetu.

 

1. Izboljšana telesna drža in ravnotežje

Pri veslanju na deski ne gre drugače, kot da povsem vključite jedro telesa in ohranjate dobro telesno držo. Dejansko morate ohranjati ravnotežje z dobro telesno držo ves čas vadbe, sicer boste padli z deske. Že skrb, da ne bi padli v hladno vodo, in napor, da zlezete nazaj na premikajočo se desko po vsakem zdrsu z deske, vas bosta zelo hitro prepričala, da boste ohranili dobro pozicijo telesa.

2. Vadba za trebušne mišice in ramena

Jedro telesa bo delalo nadure in vam tako pomagalo pri stabilizaciji pozicije telesa. Vaš trup bo pri tem močno sodeloval, da bo telo lahko ohranilo svoj položaj, ko pa boste veslali, boste obremenili ramena in poševno trebušno mišico. Upor vode pa vam bo pomagal pridobiti moč.

3. Izboljšana samozavest

Verjamem, da se boste vsakič, ko boste padli v vodo, smejali kot otrok.
Ko boste čedalje spretnejši z veslanjem na deski, boste na to zelo ponosni, saj vam bo to, da ste spretni v tej zabavni, toda naporni aktivnosti, izjemno okrepilo samozavest.
Drsenje po vodi lahko ustvari tudi zbrano in umirjeno razpoloženje, zaradi česar bo veslanje na deski prava vadba za um in telo.

4. Najboljša počitniška vadba za vse telo

Veslanje na deski kot šport poznamo že zelo dolgo, znani deskar Laird Hamilton pa je nedavno pomagal okrepiti ozaveščenost in izboljšati prepoznavnost te zabavne vodne aktivnosti. V veliko čast mi je, da sem lahko nekaj časa preživela v njegovi družbi, in občudujem njegovo strast do športa. Prav zares želi, da bi ljudje postali aktivni, in to s to izjemno vadbo za um, telo in počutje.
Na naših nedavnih počitnicah se je v tem preizkusil tudi moj sin, tudi moja hči je bila navdušena nad zabavno aktivnostjo, ob tem pa je bila odlična tudi v sproščanju! To je odlična počitniška kombinacija, čas za sproščanje in čas za fit telo. Upam, da se boste na naslednjih počitnicah opogumili za veslanje na deski in da vam bo všeč tako kot meni. Zabavali se boste, si postavili izziv, ob tem je to vadba, s katero kurite maščobe in krepite moč, vse v enem.
Ne glede na to, katero aktivnost si boste izbrali na počitnicah, naj bo varna in zabavna.

Samantha Clayton, certificirana trenerka AFAA in ISSA, podpredsednica pri Herbalifu, izobraževanje o športni zmogljivosti in kondiciji po vsem svetu.

 

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:14:42 | NAMP2HLASPX01