Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Povečajte število dnevno prehojenih korakov

Print
HL_maximise_daily_step_count

Nikdar ne podcenjujte moči hoje! Če hoji vsak dan namenite nekaj časa, lahko to pozitivno vpliva na vaše zdravje in cilje glede telesne pripravljenosti. Ali vas zanima zabavna, učinkovita in družabna aktivnost, ki bo k vaši vsakodnevni rutini prispevala vadbo? Potem si zadajte cilj, da boste vsak dan več hodili! Kondicijska strokovnjakinja Samantha Clayton vam v tem prispevku svetuje, kako lahko povečate število dnevno prehojenih korakov.

Zakaj vzljubiti hojo?

  • Hoja je lahko zabavna, zlasti v družbi prijatelja.
  • Če ste eden izmed tistih, ki hoje zaradi nizke intenzivnosti ne štejejo za vadbo, potem še enkrat razmislite. Hoja resda ni visokointenzivna vadba, vendar je sama po sebi kardiovaskularna in vas naredi aktivne, kar je ključno za doseganje zastavljenih ciljev.
  • Je aktivnost, ki jo lahko izvaja večina ljudi, in je odličen prvi korak, s pomočjo katerega neaktivne ljudi pripravimo, da se začnejo gibati. Ko se spravite v gibanje s tako preprosto aktivnostjo, kot je hoja, boste morda postali še aktivnejši.
  • Hoja nič ne stane, zanjo ne potrebujete nobenih veščin in jo lahko zlahka prilagodite svoji dnevni rutini, da postane del vašega vsakdana, na primer v službo in iz nje domov se odpravite peš.

Trije načini, kako povečati število prehojenih korakov in na dan več prehoditi

  1. Spremenite preproste navade, na primer parkirajte dlje stran od trgovine, izstopite iz avtobusa eno postajo prej, namesto z dvigalom pojdite po stopnicah ali se sprehodite do sodelavca, namesto da mu pošljete e-pošto.
  2. Zavestno se odločite in med telefonskim pogovorom hodite na mestu, nekajkrat dnevno vstanite od mize in se sprehodite za pet minut, ali se med odmorom za kosilo odpravite na sprehod.  Preživite nekaj časa (15–20 minut) na tekalni stezi in postanite aktivnejši tudi doma. Tudi čiščenje in vrtnarjenje prispevata svoj delež korakov!
  3. Zastavite si cilje, na primer hoja po stopnicah kot vadba večkrat na dan, 5-kilometrski sprehod, 40-minutni sprehod s psom ali dva 20-minutna sprehoda na teden med odmorom za kavo. Vse te dejavnosti bodo skupaj navrgle precejšnje število korakov.

Ali hodite dovolj hitro?
Če si težko utrgate čas za vadbo, razmislite o tem, da hodite s hitrejšim tempom in tako povečate število prehojenih korakov v krajšem času. Izbirate lahko med spodnjimi štirimi ritmi hoje:
D: družabna hoja. Počasen tempo, pri katerem se zlahka pogovarjate.
P: hoja s pospešenim tempom. Zahteva približno 60-odstotni napor. Še vedno se lahko pogovarjate, vendar ste nekoliko zasopli.
H: hitra hoja. Zahteva približno 70- do 80-odstotni napor in težko se je pogovarjati.
V: visokointenzivna hoja (powerwalking). Ne morete se pogovarjati in hodite tako hitro, kot lahko, ob tem pa delajo tudi roke. Vaša proga naj vključuje tudi kakšen hrib.

Najboljši način za spremljanje dnevnega števila prehojenih korakov
S preprostim pedometrom ali aplikacijo za pametni telefon boste lažje sledili prehojenim korakom, saj bi bilo sicer nemogoče cel dan preštevati korake, dokler ne dosežete števila 10.000. Izbirate lahko med najrazličnejšimi imenitnimi napravami, predlagam pa vam, da poiščite nekaj, kar lahko pripnete na oblačila, nosite ali imate v žepu, da šteje vsak korak! Veliko prenosnih naprav ima indikatorje, ki spremljajo število dnevno prehojenih korakov. Dejansko vam številne mobilne aplikacije in zapestnice celo čestitajo, ko dosežete dnevni cilj.

Prispevek Samanthe Clayton, certificirane trenerke AFAA in ISSA. Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:13:30 | NAMP2HLASPX01