Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Kako postati fit, ko začnete na začetku

Moj program, da postanete fit – 3 x ABC
Print
How_to_get_fit100x92

Telesna pripravljenost AAA

Akcija

Telesna pripravljenost in telovadba se lahko zdita malce prevelik izziv, zato naj bo prvi cilj, da postanete aktivnejši in fit. To lahko pomeni, da dodate preprosto raztezanje ali sprehod v bližnji okolici. Vsakršno gibanje je boljše od nobenega gibanja.

Če niste v formi, se nikar ne naprezajte preveč. Vaša akcija bo torej to, da postanete nekako aktivni, in to prav vsak dan.

Analiza

Proučite svoj urnik in namenite čas za akcijo. Menite, da nimate na voljo dveh ur, da bi šli do telovadnice, se preoblekli, telovadili, se znova preoblekli in se vrnili domov? Začnimo z majhnimi koraki. Utegnete za minuto pred zajtrkom ali za dve minuti po službi?

Tako kot ne boste začeli plezati na goro z vratolomno hitrostjo, se lahko zelo počasi lotite nove aktivnosti. Namenite nekaj minut in se v tem času raztezajte. Sezite proti stropu ali razgibavajte vratne mišice in uživajte v občutkih. Sčasoma napredujte z dveh minut aktivnosti na pet minut.

Odgovornost

Veste, da morate telovaditi. Jaz vem, da morate telovaditi. Uvrstite jo v svoj urnik in bodite vsak dan aktivni.

Če se pred zajtrkom raztezate eno minuto, si to zapišite. Če se sprehodite do konca svoje ulice, si to zapišite. Več verjetnosti je, da boste telovadili, če boste prevzeli odgovornost za to, po petih dneh pa boste imeli vsaj pet minut telovadbe.

Morda še niste na vrhu gore, vidite pa lahko, da ste zares začeli!

Telesna pripravljenost BBB

Dihajte

Pri meni je bil padec ravni telesne pripravljenosti vezan na čedalje bolj prezaposlen vsakdanjik in stres. To me je naučilo, da si je dobro vzeti čas, da zadiham.

Prav zdaj, ko to berete, globoko vdihnite in občutite svež zrak v prsnem košu. Zdaj počasi izdihnite. Poskusite iz pljuč iztisniti prav ves zrak.

Pozorno dihanje nam lahko pomaga, da smo osredotočeni, zato le poiščite to, kar počnete vsak dan, in naj vam bo to opomnik, da boste uživali v kratki sprostitvi in globokem dihanju. Lahko se na primer odločite, da boste globoko dihali medtem, ko čakate na kavo, da se pripravi, ali med zalivanjem rastlin. Jaz to storim, ko otroci zapustijo avto pred šolo in imam trenutek zase, preden se odpeljem novim dnevnim obveznostim naproti.

Ne boste zlezli prav visoko na goro, če si ne boste vzeli časa za dihanje in oceno svojega napredka.

Odmor

Vzemite si odmor. Vsi smo prezaposleni in zdi se vam, da nimate proste niti minute. Toda ali ste prepričani, da si res ne morete privoščiti petminutnega odmora? Morda je zdaj težko verjeti, toda vaša produktivnost se lahko izboljša, če se za trenutek ustavite. Odmor, v katerem se sprehodite z enega konca prostora na drugega ali stopite ven, vam lahko pomaga, da se znova osredotočite in v svoj dan vključite ključne akcijske trenutke.

Če si boste vzeli trenutek in se sprehodili okrog svojega delovnega prostora, nikar ne pozabite tega zapisati. Vsak korak vas popelje malce višje po tej gori telesne pripravljenosti.

Ravnovesje

Več verjetnosti je, da boste vztrajali z dnevnimi aktivnostmi, če boste zmogli uravnotežiti svoje nove aktivnosti z dnevnimi potrebami. Še vedno morate opraviti svoje obveznosti, vzdrževati svoje družabno življenje in vse drugo, kar prispeva k vašemu vsakdanjemu življenju. Nihče ne želi biti dolgočasen, zato le vzpostavite pravo ravnovesje. To pomeni, morate povečati svoj dozdajšnji obseg aktivnosti, toda ne pretiravajte s čezmernimi aktivnostmi, s katerimi ne boste mogli vztrajati.

Da bi lahko splezali po gori telesne pripravljenosti, si morate postaviti pravi tempo.

Telesna pripravljenost CCC

Sprememba

Sprememba se ne bo zgodila, če si ne boste prizadevali zanjo. Vsi si lahko nekaj želimo, upamo in sanjamo, vendar ne boste postali fit, če ne boste storili prvega koraka.

Prav vsak dan morate biti iskreni do sebe. Če dan mine in si niste vzeli trenutka za aktivnost, morate razumeti, da ne boste splezali na tisto goro. Stojite na mestu ali celo nazadujete.

Skupnost

Za pomoč, da se postavite na noge in postanete fit, uporabite svojo skupnost. Vaša družina, prijatelji in sodelavci vam lahko pomagajo, da si vzamete trenutke za aktivnost, morda se vam celo pridružijo medtem, ko počasi plezate na to goro. Verjetno niste edina oseba, ki jo poznate, ki želi postati fit. Vsem povejte, kaj si prizadevate doseči, in vaši prijatelji vas bodo spodbujali. Verjetno bodo ponosni na vas, da ste aktivno prevzeli nadzor nad svojim življenjem.

Plezanje na goro bo lažje, če se ne boste sami mučili pri tem.

Bodite predani

Nobeden od mojih nasvetov ABC vam ne bo v pomoč, se ne boste predani aktivnostim. Upam, da ste motivirani, medtem ko tole berete. Uporabite ta občutek: premigajte svoje telo na izbrani način, dobro iztegnite roke ali globoko vdihnite in se dotaknite prstov na nogi. Če ste resnično motivirani, malo pomigajte in se pri tem nasmehnite!

Zdaj ko ste začeli, bodite predani, da boste vsak dan storili nekaj korakov več po svoji gori telesne pripravljenosti. Prav kmalu se boste lahko ozrli in videli, kako visoko ste že splezali.

Samantha Clayton, certificirana trenerka AFAA in ISSA, podpredsednica pri Herbalifu, izobraževanje o športni zmogljivosti in kondiciji po vsem svetu.


©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:34:55 | NAMP2HLASPX01