Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Kako osvojiti zdrave telovadne navade

Print
How_to_Create_Healthy_Fitness_Habits

Odpravite se ven

Vadba v čudovitem zunanjem okolju je odličen način, da uživate pri tem, ko ste aktivnejši. Številni ugotovijo, da se sprva načrtovani hitri, 20-minutni sprehod hitro podaljša, ko uživajo v okolici. Kaj je komu bolj všeč, se seveda med posamezniki razlikuje. Nekateri uživajo v gorah in poljih, drugih pa povsem oživijo na pestrih mestnih ulicah. Pomembno je vedeti, kaj vam je bolj všeč, in vadbo načrtovati z upoštevanjem tega.

Če se notri, bodite ustvarjalni

Če vam vadba na prostem ni izvedljiva, telovadite pri oknu, da lahko gledate ven. Če vas bolj spodbuja to, da gledate druge pri telovadbi v telovadnici, izberite kardio naprave v telovadnici. Pri naslednji vadbi pomislite, kako to, kar vidite, vpliva na vašo raven energije.

Pripravite si vadbeni prostor

Če načrtujete vadbo doma, si pripravite vadbeni prostor tako, da preprosto na tla razgrnete vadbeno blazino. Za vsakodnevno vadbo doma se navadite uporabljati isti prostor. Ko imate namenski prostor, vam to omogoča, da se osredotočite na vadbo. Pospravite prostor okrog vadbene blazine, da se boste lažje gibali, manj nereda okrog vas vas bo razbremenilo stresa tudi na splošno.

Za boljše razpoloženje si privoščite glasbo

Glasba, ki jo poslušate med vadbo, lahko vpliva na to, kako se počutite in kako zavzeto telovadite. Za posebno zahtevne vaje izberite svojo najljubšo glasbo, za katero veste, da vas bo dodatno spodbujala. Kadar želite vaditi v mirnejšem tempu, izberite glasbo, ki vas spodbuja in vam narekuje tempo, da boste ostali na pravi poti. Med raztezanjem in jogo pa izberite počasnejšo glasbo, ki vam bo pomagala zmanjšati stres.

Pripravite si barvit napitek za vadbo

Osvojite dobro navado, da ste med vadbo stalno hidrirani. Pripravite si steklenico priljubljene pijače, ki vam bo pomagala ohranjati hidracijo med vadbo. Napitek izberite preudarno, saj ne želite pretiravati s sladkorjem in kalorijami. Dobra izbira je elektrolitski napitek z vodo in priljubljenim sadjem ali manj sladek športni napitek.

Za izboljšanje razpoloženja uporabite dišave

Prepričana sem, da ko pomislite na vadbo, vas to spomni na vonj prepotenih nogavic in vlažne športne torbe. Verjetno to ni ravno najboljša motivacija, ki bi se je veselili. Izberite dišave, ki vam bodo pomagale izboljšati razpoloženje in raven energije. Ko izberete svojo dišavo, ki jo povezujete s telovadbo, je to lahko odličen način za vzpostavitev zdrave navade. Vonj sivke na primer zelo pomirja. Odličen način, da vzpostavite mirno stanje telesa, je uporaba sivkinega vonja, preden se lotite joge.

Če pa želite nekaj poživljajočega, vas bo dobro poživil vonj poprove mete. Olje poprove mete ni drago in je odličen vonj, ko ste utrujeni. Limona deluje poživljajoče in osvežujoče, zato je odlična za čas pred vadbo.

Pripravite si čudovit obrok

Vzemite si čas in ga namenite pripravi čudovitega, barvitega, na videz privlačnega obroka in malice. Je je na primer vaša najljubša barva rdeča, malici za lepši videz dodajte paprike, jagode ali rdeče jabolko. Vedno smo bolj veseli, če uživamo hrano, ki je videti dobro, zato nas tako pogosto privlačijo čudovito okrašene torte. Pogosto pa zdravi obroki niso videti prav zanimivo. Zato lahko to odpravite z malo ustvarjalnosti in časa, ki ju namenite pripravi lepih in zdravih obrokov.

Samantha Clayton, certificirana trenerka AFAA in ISSA, podpredsednica pri Herbalifu, izobraževanje o športni zmogljivosti in kondiciji po vsem svetu.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:15:47 | NAMP2HLASPX01