Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

5-minutne vadbe, da boste ostali v formi

Print
five minute workout

Tu je pet hitrih vaj za doma, ki jih lahko izvajate čez dan:

Jutranji začetek: skočite iz postelje in izvedite to vajo za kurjenje maščob še v pižami. To ni tako intenzivna kot vadba VIIT, bo pa pripomogla k hitrejšemu krvnemu pretoku in sprostitvi naravnih endorfinov za dobro počutje, kar vam bo pomagalo, da boste dan začeli dobre volje.

Zagon sredi dneva: ta vadba bo pospešila vaš srčni utrip in telesu ponudila dober izziv. Vsebuje veliko mojih najljubših športnih gibov, ki spodbujajo krepitev mišic, ker pa je zelo intenzivna, boste kalorije kurili še dolgo po izvedeni vadbi, ko bo telo počivalo.

Krepitev spodnjega dela telesa: Krepitev mišic po zadnji liniji, tj. zadnjice in nog, je odlično, saj ta glavna mišična skupina kuri kalorije hitreje, kot bi jih porabili z obremenitvijo manjših mišic, zaradi česar je vadba za mišice spodnjega dela telesa odlična izbira, ko vam primanjkuje časa.

Krepitev zgornjega dela telesa: Ta hitra vadba za zgornji del telesa je odlična za krepitev prsnih mišic in rok.

Trebušne mišice so zakon: Ta vadba, osredotočena na jedro telesa, vam bo zanesljivo omogočila odlično počutje. Če imate doma majhne otroke, lahko to vadbo izvajate, ko malčki zaspijo.

Sprostitev stresa pred spanjem: Če ste konec dneva povsem sesuti, pred spanjem nekaj časa namenite raztezanju. Tako boste povezali svoje misli, telo in dihanje. Raztezanje konec dneva vam lahko pomaga razjasniti misli in upočasniti energijo, kar bo pripomoglo k odličnemu spancu. Ta vadba ne porabi prav veliko kalorij, sprostitev in raztezanje mišic pa imata odlične učinke.

Kratke vadbe so odlična izbira posebno tiste dni, ko vam primanjkuje časa. Če izvedete vseh šest vadb, bo to 30-minutna korist za zdravje, ki jo boste za ves dan dosegli z vadbo. Če utegnete izvesti le eno ali dve vaji, preostanek vadbe nadomestite s hojo in s tem, da ste na splošno aktivni.

Vadba doma je lahko zelo učinkovita. Tudi če imate na voljo le nekaj minut za vadbo, lahko to pripomore k veliki spremembi v vašem počutju. To, da telo vsak dan spodbudite v gibanju, lahko poveča vašo samozavest in okrepi mišice. Naj bo tokratna noč čarovnic zdrava in še posebno fit.

Prispevek Samanthe Clayton, certificirane trenerke AFAA in ISSA. Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:18:08 | NAMP2HLASPX01