Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

5 načinov, kako postati fit v novem letu

Print
5 Ways to Get Fit in the New Year

Kombinacija vadbe

Številni trenerji vedo, da je temeljito zasnovan vadbeni načrt, ki vključuje elemente kardio vadbe za kondicijo, trening za moč, vzdržljivost in prožnost, ključen za doseganje odličnih rezultatov. Zanimivo bo videti, kako kondicijski strokovnjaki združujejo te elemente v zabavne programe za doseganje napredka. V nedavni preteklosti je nastalo veliko novih vadb in programov s kombiniranim slogom, ki je zajemal številne vadbene elemente, vse skupaj pa se je izvajalo 20–45 minut, na primer joga za moč, pilates z jogo, kardio z vadbami za moč, kolesarjenje z jogo ipd. Trenutno priljubljena kombinacija dveh formatov (pilatesa in boksa) se lahko zlahka razvije v tri ali več kombiniranih formatov. Kakor koli se že oblikujejo, ta kombinirani pristop je zelo zanimiv in se bo zanesljivo nadaljeval v novo leto.

Praktični pristop

Trening, s katerim se vrnemo k osnovam funkcionalne vadbe z lastno telesno težo, je pomagal številnim, da so v tem letu pridobili odlično formo. Uvajanje vadb, za katere je značilen visoko intenziven intervalni trening, je bilo izjemno uspešno za tiste, ki imajo prenatrpan delovnik in morajo čim bolje izkoristiti svoj čas za vadbo z malo opreme ali brez nje. Ideja je preprosta, vadba, pri kateri se vrnemo k osnovam, se bo nadaljevala, saj je te vaje mogoče izvajati skoraj kjer koli v zelo kratkem času.

Tekme za zanesenjake

Tekme, kot so tek na 5.000 metrov v skupnosti, teki po blagu, teki z ovirami in triatloni bodo še naprej privabljali športne navdušence tudi v novem letu. Ti dogodki so cenovno čedalje dostopnejši, številni so na voljo s pripravljalnimi skupinami brez udeležnine, da vam pomagajo trenirati za vaš naslednji dogodek. To, da se prijavite na tako tekmo, je odličen način, ki vam pomaga, da ostanete predani in motivirani za izboljšanje svoje kondicije.

Spletno razmigavanje

Za veliko ljudi so dnevi, ko so se odpravljali na vadbo v telovadnico za eno uro, trikrat na teden in pri tem trenirali različno mišično skupino, kot lanski sneg. Življenje se prehitro odvija in nekateri pač nimajo več potrpljenja, da bi tako tratili svoj čas. Povprečna oseba, ki rada telovadi, želi porabiti čim manj časa za čim večji izkoristek pri vadbi z visoko intenzivnimi vajami večino dni v tednu. Ljudje se čedalje bolj osredotočajo na dnevno vadbo po 20 do 30 minut.

Za te namene se čedalje bolj uporabljajo tehnologija in učinkoviti spletni vadbeni programi. Predvidevam, da bo vse več ljudi uporabljalo pametni telefon in z njim izvajalo kratke vadbe, ki bodo vključevale celotno telo. Moji videoposnetki s fit nasveti za Herbalife in videoposnetki Active Body Fit (fit aktivno telo) Herbalife24 so namenjeni prav tem vadečim. Zdaj, ko je spletni prenos postal tako preprost, se pripravite na popotovanje brez potnega lista in se pridružite kratkim in učinkovitim spletnim vadbam.

Ne glede na to, kateri vadbeni trend boste izbrali in mu sledili v novem letu, upoštevajte, da so rezultati za odlično zdravje in dobro počutje mogoči ob kombiniranju vadbe z uravnoteženo prehrano. Določite si nove vadbene cilje za prihodnost in se spravite v svojo najboljšo formo.

Prispevek Samanthe Clayton, certificirane trenerke AFAA in ISSA Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:17:28 | NAMP2HLASPX01