Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

3 manj naporne vodne vadbe

Print
3_low_impact_water_workouts

Veslanje na deski

Veslanje stoje na deski je kombinacija vožnje s kajakom in deskanja. To je eden najhitreje rastočih vodnih športov na svetu. Navdušil je že številne ljudi, saj omogoča vadbo za celotno telo. Izboljša moč trupa, omogoča kardiovadbo, izboljša ravnotežje in fleksibilnost, in to skoraj brez napora. Je tudi zelo zabavno.
Vaš trup bo pri tem močno sodeloval, da bo telo lahko ohranilo svoj položaj, ko pa boste veslali, boste obremenili ramena in poševno trebušno mišico. Upor, ki ga ustvarja veslo v vodi, vam bo pomagalo okrepiti mišice. Veslanje na deski je primerno za ljudi vseh starosti in kondicijske pripravljenosti, v nasprotju z deskanjem pa zanj valovi niso potrebni. Za začetnike je odlična mirna vodna površina, lahko pa to izvajate tudi v oceanu, na jezeru ali kateri koli drugi vodni površini.

Veslanje stoje na deski je kombinacija vožnje s kajakom in deskanja. To je eden najhitreje rastočih vodnih športov na svetu. Navdušil je že številne ljudi, saj omogoča vadbo za celotno telo. Izboljša moč trupa, omogoča kardiovadbo, izboljša ravnotežje in fleksibilnost, in to skoraj brez napora. Je tudi zelo zabavno.
Vaš trup bo pri tem močno sodeloval, da bo telo lahko ohranilo svoj položaj, ko pa boste veslali, boste obremenili ramena in poševno trebušno mišico. Upor, ki ga ustvarja veslo v vodi, vam bo pomagalo okrepiti mišice. Veslanje na deski je primerno za ljudi vseh starosti in kondicijske pripravljenosti, v nasprotju z deskanjem pa zanj valovi niso potrebni. Za začetnike je odlična mirna vodna površina, lahko pa to izvajate tudi v oceanu, na jezeru ali kateri koli drugi vodni površini.

Vodna aerobika

Vodna vadba je zabaven način za uporabo upora in vzgona vode za krepitev mišic in izboljšanje kardiovaskularne kondicije, moči in fleksibilnosti. Z vajami za krepitev mišic in raztezanjem lahko taka vadba pomaga učvrstiti telo in izboljšati gibljivost. Za odlično vadbo sploh ni nujna udeležba za formalni uri vadbe. Preprosto skočite v bazen in preizkušajte razne gibe, ki sklepe temeljito razgibajo.

Plavanje

Plavanje vam lahko pomaga izboljšati aerobno kondicijsko raven, saj telo prisili, da se nauči novega načina dihanja. S tem, ko je obraz obrnjen navzdol in je v vodi, pomeni, da se mora telo hitro prilagoditi. S podaljševanjem globine in trajanja vsakega vdiha, pljuča in srce pripravite do tega, da kisik obdelata učinkoviteje. Plavanje ne obremenjuje sklepov, zato je odlično za sprostitev preobremenjenih mišic po zelo naporni aktivnosti, kot je na primer tek ali dvig uteži, ki lahko močno obremeni sklepe, tj. boke, kolena in gležnje. Ob tem lahko izbirate, ali boste plavali za sprostitev ali pa s številnimi zamahi pokurili kalorije in izvedli vadbo za celotno telo.

Zato da bi lahko izkoristili prednosti gibanja v vodi ali ob njej, ni nujno, da se odpravite na počitnice. Pomirjujoča narava vam lahko pomaga, da se počutite sproščeni in lahko pomaga odpraviti stres. Jaz rada vključim dan vodne vadbe v svoj teden čez vse leto. Zaradi upora, ki ga voda ustvari, vem, da pri tem pokurim precej kalorij vsakič, ko se lotim te vadbe.

abavno je razgibavati se v vodi in uživati v naravi, poleg tega sploh ne daje občutka, da gre za vadbo. Letos poleti poskusite biti aktivni z vodno vadbo.

Prispevek Samanthe Clayton, certificirane trenerke AFAA in ISSA. Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:18:34 | NAMP2HLASPX01