Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Hitri nasveti za pripravo obrokov

Print
quick_tips

Vedno imejte pri roki zbirko zdravih receptov s hitro pripravo Recepti za preproste in hranljive obroke zlahka najdete v kuharicah, revijah in na svetovnem spletu. Ko imate nekaj deset receptov, med katerimi lahko izbirate, jih lahko izmenjujete na nekaj tednov, da ne bodo vaši glavni obroki postali dolgočasni. 

Vedno imejte na zalogi zdrava živila V zamrzovalniku vedno imejte zelenjavo, sadje in morske sadeže, shrambo pa založite z živili, kot so polnovredna žita, fižol, tunina in paradižniki v konzervi, kokošja ali zelenjavna jušna osnova, začimbe in zelišča. S temi živili imate dobre temelje za zdravo juho, kari ali jed s testeninami, tj. obroke, ki jih hitro pripravite.

Uporabite priročne bližnjice Namesto sveže lahko uporabite zamrznjeno zelenjavo, priročna živila, kot na primer predhodno oprani solati listi ali predhodno narezana zelenjava pa vam lahko skrajša čas priprave. Veliko časa vam bo prihranil tudi celoten že pečen piščanec ali predhodno začinjeno meso, oboje lahko dobite v trgovini v živili.

Pripravite enkrat, skuhajte dvakrat Če za izbrani recept potrebujete polovico sesekljane čebule ali paprike, namesto da bi končali delo, raje vse narežite in preostanek shranite za naslednji dan. Če pa že prepražite mleto puranje meso za omako k špagetom, popecite malo več mesa in ga naslednji dan uporabite s takosi ali polnjenimi paprikami. Skuhajte malo več rjavega riža ali kvinoje in preostanek zamrznite za drug obrok. Žita ostanejo sočna in se dobro pogrejejo v mikrovalovni pečici. 

Obroki iz ene jedi na splošno zajemajo beljakovine, zelenjavo in škrobna živila v samo eni jedi. Ti obroki so zdravi, uravnoteženi, poleg tega boste imeli precej manj dela s pomivanjem umazane posode.Če boste dovolj organizirani pri načrtovanju svojih obrokov za nekaj dni vnaprej, si boste precej olajšali življenje. Ko ste izbrali svoje recepte, lahko pripravite nakupovalni listek za ves teden. Ko pa ste pripravljeni z meniji in imate sestavine pri roki, ste že skoraj zmagali v bitki z načrtovanjem obrokov.

Susan Bowerman je Herbalifova direktorica za usposabljanje o prehrani. Susan je nutricionistka in certificirana strokovnjakinja za športno prehrano.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 19.1.2019 13:37:03 | NAMP2HLASPX01