Posodobili smo naš pravilnik o zasebnosti. Če ga želite prebrati, prosimo, kliknite tukaj.

Ustvarjalni nasveti za ostanke

Print
creative_tips_leftovers

Priznam, po praznikih najraje pripravim puranjo juho. Po tem, ko se puranje meso loči od kosti, te nekaj ur kuham s čebulo, zeleno, korenjem, še solim in popram ter pripravim čudovito jušno osnovo. Nato lahko pripravite osnovne puranje rezance ali dodate krompirjev pire, ki vam je ostal, in z njim pripravite kremno jušno osnovo. Malce ostanka omake bo dodalo veliko okusa, toda previdno z omako, saj ima veliko kalorij.

Purana je mogoče uporabiti na zelo številne načine in če vam ga je ostalo tako veliko, da ga ne bi mogli porabiti v nekaj dneh, ga razrežite v posamezne porcije in zamrznite. Odlično je, da je pripravljen za uporabo in ga lahko dodate jedem, na primer juham, testeninam in buritu. Še en namig, na katerega verjetno niste pomislili – solatne skodelice s puranom. Malo drobno sesekljanega purana, ki vam je ostal, popecite skupaj z na kocke narezanimi mladimi čebulicami, dodajte malo kitajske omake za jedi na žaru, nato pa to nadevajte v liste solate ledenke. To je lahka in osvežilna sprememba v primerjavi z običajnimi puranovimi sendviči.

Brusnična omaka se čudovito poda kot dodatek navadnemu jogurtu ali ovsenim kosmičem, lahko pa z njo obogatite sveže zmleto sadje za hitro pripravljeno sladico. Lahko jo tudi vmešate v nemastni kremni sir in pripravite okusen namaz za na polnovredni kruh. Všeč mi je tudi brusnična omaka, katere okus popestri malo ingverja, česna in sojine omake, ponudi se pa z na žaru pečeno ribo ali tofujem. Dejansko ima okus zelo prefinjene omake za jedi na žaru.

Če vaša izvirna jed iz sladkega krompirja ni bila presladka, preostanek narežite na kocke in popecite s preostalim puranom, čebulo in drugo zelenjavo, da nastane enotna jed. Postrezite z zeleno solato in končali ste. Sladki krompir bi bil tudi dobro izhodišče za odličen kari z malo dodanega purana, ki vam je ostal.

Nadev in enolončnica iz zelenega fižola sta med najbolj kaloričnimi ostanki, zato ju uporabljajte zmerno in jima dodajte nekaj bolj zdravih sestavin. Preostalemu nadevu dodajte malo paradižnika iz pločevinke in sesekljanega purana ter tako pripravite nadev za polnjene paprike. In še preostanek enolončnice iz zelenega fižola? Pogrejte ga z malo belega vina ali juhe, nato dodajte malo česna in mlete pekoče paprike ter vmešajte malo polnovrednih testenin.

Susan Bowerman je Herbalifova direktorica za usposabljanje o prehrani. Susan je nutricionistka in certificirana strokovnjakinja za športno prehrano.

 

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 22.2.2019 21:24:59 | NAMP2HLASPX01