7 nasvetov za izboljšanje prehranskih navad

Print

Postavite cilje svojega vedenja, ti naj bodo razumni

Bodite natančni. »Želim biti fizično fit« ali »Od zdaj se bom bolje prehranjeval« sta preveč nejasna cilja. Namesto tega si določite cilj: »Po novem bom hodila 30 minut na dan« ali »Sam si bom pripravil kosilo dvakrat na teden«.

Začnite z najlažjimi spremembami

Ko jih boste osvojili in bili pri tem uspešni, boste imeli moč, da se spoprimete s še večjimi izzivi. Ko bo vsaka majhna sprememba postala stalna, se bodo začele kopičiti, kar bo prispevalo k večjim koristim za zdravje.

Na razmišljajte vnaprej za vedno

Namesto tega se osredotočite na konec tedna, ne da bi pri tem pretiravali, ali pa se osredotočite na dosežke posameznega dne, celo na posamezni obrok, če je potrebno.

Spremljajte napredek, da boste vedeli, kako vam gre

Če ste si prizadevali, da bi v življenje vnesli več telesne aktivnosti, vodite dnevnik po minutah ali kilometrih. Če se trudite zmanjšati vnos sladkarij, si postavite mejo za en teden in vodite evidenco. Za vsak majhni uspeh pa se primerno nagradite.

Poskusite predvideti, kaj vas lahko spravi z načrtovane poti, in ustrezno načrtujte

Če vas zabave preveč premamijo, pred odhodom pojejte malico in se vnaprej odločite, koliko boste spili. Če veste, da boste namesto jutranje vadbe raje še malo zadremali, postavite budilko na drugi konec spalnice, zraven oblačil za vadbo.

Premagajte moteče dejavnike

Ko vas močno mika, da bi pojedli nekaj, česar naj ne bi, si recite, da boste počakali 15 minut, preden si boste to privoščili. Tako imate veliko možnosti, da se boste vmes zamotili z drugimi rečmi in pozabili na pregreho.

Opazujte se, kaj vzbuja željo po slabih navadah, in prekinite začarani krog

Če vas prodajni aparati na delovnem mestu premamijo vsakič, ko greste mimo, si poiščite drugo pot, da se jim boste izognili, ali vsaj imejte denarja pri sebi. Da boste odpravili večerne prigrizke, se zvečer namesto na pohod do hladilnika čim prej odpravite v kopalnico in si umijte zobe.

sl-SI | 15. 05. 2021 17:06:24 | Zus2phlsg000000