10 predlogov za zajtrk

Print
10_breakfast_ideas

1. V mikrovalovni pečici skuhajte malo sveže ali zamrznjene špinače. Na špinačo dodajte umešana jajca ali beljake in po tem pokapljajte balzamični kis, obrok pa dopolnite še z malo svežega sadja.

2. Beljakovinski napitek, pripravljen z beljakovinami v prahu, manj mastnim mlekom ali sojinim mlekom in sadjem.

3. Navadni nemastni ali manj mastni jogurt ali skuta z dodanim svežim sadjem in cimetom ali sveža nasekljana zelenjava z dodanim sveže zmletim črnim poprom, po okusu.

4. Ovseni kosmiči, pripravljeni z mlekom ali sojinim mlekom, ko je obrok kuhan, vanj vmešajte beljakovine v prahu in sadje.

5. Koruzne tortilje, pogrete, z namazom iz avstralskega kostanja, z dodanim naribanim manj mastnim sirom in salso, obrok pa dopolnite še z malo svežega sadja.

6. Polnovredni toast, z namazom iz avokada z rezino puranjih prsi, ob tem pa še sveže sadje.

7. Na malo oljčnega olja popecite posebno čvrst tofu, odcejen in nadrobljen, s svežo zelenjavo in zelišči, ob tem pa še sveže sadje.

8. Polnovredni krekerji z namazom iz nemastne skute, povrhu pa razporedite narezane jagode.

9. Dimljeni losos na popečenem polnozrnatem angleškem mafinu, ob tem pa še sveže sadje.

10. Ostanki so lahko odličen zajtrk, zmešajte polnovredna žita, beljakovine in zelenjavo.

Susan Bowerman je Herbalifova direktorica za usposabljanje o prehrani. Susan je nutricionistka in certificirana strokovnjakinja za športno prehrano.

sl-SI | 15. 05. 2021 16:30:31 | Zus2phlsb000001