Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več si preberite tu »

7 načinov, da ostanete motivirani za vadbo

Print
keepInShape_badminton

Že tisočkrat ste poslušali o koristih vadbe in veste, kaj je dobro za vas, vendar je tako lahko najti izgovore. „Na kavču mi je udobno“, „Na televiziji je moja najljubša oddaja“ ali „Zunaj je videti tako mrzlo“.

Vse te izgovore smo že slišali, kako torej dobiti (in ohraniti) motivacijo za redno vadbo?

  1. Načrtujte.
    Ob prezaposlenem vsakdanjiku težko najdemo čas za vsakodnevno vadbo. Vadba naj postane vaša glavna skrb in del vašega vsakdanjika. Naj ne bo stvar izbire. Pomaga tudi, če vadbo načrtujete za takrat, ko je verjetneje, da boste v njej uživali. Če se na primer zjutraj vedno težko spravite iz postelje, se ne trudite z jutranjo vadbo. Poskusite med odmorom za kosilo ali po službi.
  2. Opremite se.
    Prvi korak (in pogosto najtežji) je, da preprosto obujete športne copate in si nadenete športno opremo. Ko ste enkrat v njih, je veliko lažje začeti. Še bolje, privoščite si nekaj novega. Presenetljivo, kako vas lahko nov par tekaških copat, novo oblačilo ali nova napravica spodbudijo k temu, da jih preizkusite. Poleg tega ste videti dobro in se tako tudi počutite!
  3. Ključnega pomena je pestrost.
    Spremenite svojo tekaško progo, namesto teka izberite kolo ali plavajte v notranjem bazenu namesto v zunanjem. Z menjavanjem sestavin vadbe poskrbite, da je zanimivo in se ne začnete dolgočasiti. Telovadnica lahko hitro postane nezanimivo okolje, če hodite v telovadnico, zato občasno vključite vadbo na prostem.
  4. Naj bo vadba priložnost za druženje.
    Vadite skupaj s prijatelji, nasmejte se in drug drugemu boste ohranjali motivacijo. Prijatelji vas bodrijo, vam dajo pozitivne povratne informacije in naredijo stvar zanimivo! Lahko pa izberete tudi s skupinsko vadbo ali se pridružite lokalni ekipi. Če ste tekmovalni, so skupinski športi odlična izbira. Enako je, če vadite z nekom, ki je nekoliko boljši od vas, saj se boste vedno potrudili, da ne boste zaostali.
  5. Umetnost odvračanja pozornosti.
    Vadba ob glasbi ali med klepetom s prijatelji odvrne vašo pozornost. Nevede boste vadili dlje ali končali hitreje, kot ste mislili. Doma poskusite vaditi med gledanjem televizije ali med oglasi.
  6. Postavite si realne cilje.
    Morda ne nameravate preteči maratona, vendar je za vašo motivacijo pomembno, da si postavite cilje in jih uresničite. Vendar ostanite na realnih tleh! Ne postavite si previsokih ciljev, ki jih ne boste nikoli dosegli. Cilje si zapišite in jih med pridobivanjem kondicije redno preverjajte.
  7. Ne pozabite se nagraditi.
    To je lahko dodaten kilometer in pol teka ali izguba kakega kilograma, vendar ko dosežete osebne cilje in ste zadovoljni z rezultati, se nagradite. Morda si vzamete prost dan ali si kupite nov par kavbojk. Bodite ponosni nase.
  8. Za vedno si zapomnite občutek po vadbi – vaše telo je preplavljeno z endorfini, počutite se zdravi in zadovoljni. Ko vas naslednjič mika, da bi izpustili trening, se spomnite tega občutka in se spravite k vadbi!

     

 

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 27.6.2017 6:51:17 | NAMP2HLASPX03