Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več si preberite tu »

Kako do mladostnejšega videza in počutja

Nasveti, kako se starati s slogom
Print
Lady-eating-healthy_100px

Ste zaskrbljeni zaradi staranja?

V nadaljevanju so navedena tri splošna dejstva o staranju in napotki, kako upočasniti proces staranja. Časa ne moremo ustaviti, lahko pa upočasnimo staranje tako, da se predamo zdravemu, aktivnemu življenju!

1. skrb zaradi staranja: izguba kostne mase

Ko se staramo, naše kosti naravno izgubljajo maso – to še posebej velja za ženske po menopavzi. Ker kosti izgubljajo kalcij in druge minerale, lahko postanejo krhke in se hitreje zlomijo. Izguba kostne mase lahko vpliva tudi na držo, saj hrbtenica težje nudi oporo telesu.

Rešitev za aktivno staranje

Vadba je odličen način za ohranjanje zdrave kostne mase, zlasti intenzivna vadba, kot so hoja, tek ali poskoki. Če ohranjate gibljivost sklepov, obstaja manjša verjetnost za izgubo gibljivosti in bolečine v sklepih, ki so pogosta posledica pomanjkanja aktivnosti.

2. skrb zaradi staranja: izguba mišične mase

V zdravstvenih krogih se izguba mišične mase zaradi staranja imenuje sarkopenija, povzročali pa naj bi jo različni dejavniki, vključno s hormonskimi, nevrološkimi in prehranskimi vplivi. Z leti začnemo izgubljati moč in naš mišični tonus slabi.

Rešitev za aktivno staranje

Izgubo mišične mase lahko upočasnite tako, da v vadbo vključite razne vaje z utežmi in vaje z uporom. Z dvigovanjem uteži ali izvajanjem vaj z utežmi boste pripomogli k tvorbi čiste mišične mase in med staranjem ohranili moč.

3. skrb zaradi staranja: hormonske spremembe

Hormonskim spremembam ne morejo ubežati niti moški niti ženske; spremlja jih lahko tudi povečanje telesne teže, zlasti v predelu trebuha.

Rešitev za aktivno staranje

Hormonske spremembe so lahko zelo stresne, zato je pomembno, da v življenju poiščete ravnovesje in izvajate dejavnosti za zmanjšanje stresa. Pri spopadanju s posledicami hormonskih sprememb vam lahko pomagajo joga, meditacija ali preprosto ukvarjanje z novo dejavnostjo.

Samantha Clayton, certificirana trenerka AFAA in ISSA. Samantha je Herbalifova direktorica za izobraževanje o kondiciji.

©   Herbalife International of America, Inc. Reprodukcija v celoti ali po delih ni dovoljena brez pisnega dovoljenja.
Vse pravice pridržane. Vse blagovne znamke in slike izdelkov na tej strani so last družbe Herbalife International, Inc., razen če je navedeno drugače.
 
Herbalife je član Sekcije direktne prodaje Trgovinske zbornice Slovenije.
 
  • Sekcija Direktne Prodaje Logotip
  • Trgovinska zbornica Slovenije Logotip


sl-SI | 19.10.2017 21:49:09 | NAMP2HLASPX01